Met softwareversie 3.0 kunnen rijders van ID.-modellen vanaf nu gebruik maken van nieuwe functies. Het resultaat: nog meer gebruiksgemak en kortere oplaadtijden. Door gebruik te maken van data van andere auto’s zet Volkswagen ook de volgende stap op weg naar autonoom rijden. Sneller ladenDankzij de ID. Software 3.0 kan een ID.-model met 77 kW accupakket nu met maximaal 135 kW laden (voorheen 125 kW). Ook aanpassingen aan het warmtemanagement dragen bij aan meer efficiency en dus een grotere acteradius, vooral bij lage temperaturen. Om het accupakket zo veel mogelijk te sparen, is er de nieuwe Battery Care Mode, die opladen tot maximaal 80% (SOC: State of Charge) toestaat. Verbeterde navigatieHet navigatiesysteem kan een ID. nu nog preciezer in een rijbaan ‘zien’. Zo worden aanbevelingen voor rijbaanwisselingen voor bijvoorbeeld afritten en splitsingen op snelwegen nog nauwkeuriger. ID. Light, de lichtstrip onder de voorruit, ondersteunt aanbevolen rijbaanwisselingen visueel. De lichtstrip kan ook waarschuwen voor lokaal gevaar. De basis daarvoor is Car2X-technologie, die het mogelijk maakt dat voertuigen onderling communiceren. Zo kan een stilgevallen auto zich kenbaar maken, evenals een naderende ambulance. ID.3De Volkswagen ID.3 is het eerste 100% elektrische model in de zogenaamde ID-Family welke Volkswagen in 2020 op de markt heeft gebracht. Uen elektrische auto zonder de nadelen van een elektrische auto. Met het gebruiksgemak en comfort dat je van een Volkswagen gewend bent. Dit 3e elektrische model van VW na de e-Golf en de e-up! is een 5-deurs hatchback die veel mensen zal aanspreken. Genoeg ruimte voor een gezin. De ID.3 is leverbaar met verschillende accupakketten, waardoor het bereik varieert van 330 km tot meer dan 500 km. De ID.3 is geen omgebouwde benzineauto, maar een auto die vanaf het allereerste moment is geoptimaliseerd voor elektrisch rijden. Via Volkswagen ID.3 Private Lease is het rijden extra zorgeloos. ID.4De ID.4 combineert het beste van twee werelden: de ruimte en veelzijdigheid van een SUV, met het duurzame karakter van een volledig elektrische auto. Deze moderne cross-over is slim, krachtig met een grote actieradius. Terwijl de ID.3 als opvolger kan worden gezien van de Volkswagen Golf, is de grotere en hogere ID.4 min of meer een elektrische Tiguan. Vanaf de lancering zijn er volop Volkswagen ID.4 Private Lease Aanbiedingen. PoloDe VW Polo mag best omschreven worden als een klassieker onder de wat kleinere modellen. Via Volkswagen Polo Private Lease is het mogelijk om zorgeloos zo’n nieuwe Vitara te rijden voor een vast bedrag per maand. T-CrossDe T-Cross is de nieuwste Volkswagen met een hoge zit. Hiermee is de T-Cross compacter dan zijn broertje: de T-Roc. Met de komst van de T-Cross is het SUV aanbod van Volkswagen gegroeid naar maar liefst vijf modellen. Via Volkswagen T Cross Private Lease is het mogelijk om in een nieuwe T-Cross te rijden zonder gebruik te maken van je spaargeld. Volkswagen Private LeaseDe combinatie van prima rij-eigenschappen, gebruiksgemak en luxe voor een alleszins redelijk maandbedrag maakt Volkswagen Private Lease aantrekkelijk. Met private lease betaal je een vast bedrag per maand voor je nieuwe Volkswagen. Voor een all-in leasetarief is alles geregeld: onderhoud, banden, verzekering, wegenbelasting, afschrijving, reparaties en rente. Bij pech en ongevallen krijg je altijd ondersteuning. Wilt u een nieuwe Volkswagen privé leasen voor een vast bedrag per maand waarbij u alleen nog zelf de brandstof betaalt? Dat kan via Private Lease! ElektrischVolkswagen streeft er naar dat in 2030 70 procent van de modellen 100% elektrisch worden aangedreven. Het wil zichzelf profileren als fabrikant van ‘de beste elektrische auto’s’. Het komende decennium zet Volkswagen volop in op het uitbreiden van het elektrische aanbod. Er wordt € 60 miljard geïnvesteerd. Zo komt er ieder jaar minimaal één nieuw elektrisch model uit. Dit jaar komen de ID5 en ID6, in 2022 verschijnt de productieversie van de ID Buzz en weer een jaar later komt de productieversie van de ID Space Vizzion. Bekende modellen met een brandstofmotor blijven gewoon leverbaar. Ze worden wel steeds meer uitgerust met een plug-in hybride aandrijving. OorsprongFerdinand Porsche werd in 1875 geboren en belandde rond de eeuwwisseling in de wereld van automobielconstructeurs. Nadat hij in dienst van verschillende autoproducenten had gewerkt, opende hij in 1931 samen met enkele naaste medewerkers en zijn zoon Ferri een eigen constructiebureau in Stuttgart. In 1934 besloot het verkeersministerie om Porsche opdracht te geven voor het ontwikkelen van een Volkswagen met als voorwaarde dat de auto niet meer zou mogen kosten als duizend mark. Op 26 mei 1938 startte men met de bouw van de Volkswagen-fabriek en bijbehorende stad Wolfsburg, vlak bij het dorp Hesslingen. Aan het eind van de oorlog is de fabriek voor meer dan 70% verwoest. Op 1 januari 1948 trad Heinrich Nordhoff in functie als algeheel leider van de VW-fabriek. Hij reorganiseerde de productie. Nordhoff bracht binnen het half jaar de productie van 900 naar 1.800 auto’s per maand. In 1948 werden 19.244 auto’s afgeleverd en in 1949 46.000. Private LeaseVolkswagen modellen zijn met een laag maandbedrag populair in Volkswagen Private Lease. In het private lease maandbedrag zijn de kosten inbegrepen voor: wegenbelasting, all-riskverzekering, afschrijving, reparatie en onderhoud, bandenservice, internationale pechhulp. Elektrische AutoElektrisch rijden voor consumenten wordt steeds interessanter. Niet alleen is het aanbod gegroeid, het aantal oplaadpunten is groot en elektrisch rijden wordt bijvoorbeeld door de overheid ook aantrekkelijk gemaakt. Een elektrische auto rijden wordt nu ook aantrekkelijker gemaakt voor consument. De overheid heeft subsidie vrijgemaakt om je als consument bij het aanschaffen van zo’n elektrische auto financieel te helpen. Deze subsidie is zowel beschikbaar voor een Private Lease Elektrische Auto als voor het kopen van een elektrische auto.
|